Beyşehir Belediyesi Fen İşleri ekiplerinin gece gündüz asfalt çalışması için çalıştığına vurgu yapan Başkan Bayırdır, ''Arkadaşlarımız büyük bir özveri ile çalışıyor. Havaların sıcak olmasına rağmen çalışmalardan hiç taviz vermiyor. Bu yaptıkları çalışmalar da bizim verdiğimiz sözlerin yerine gelmesini sağlıyor. Dumanlı Mahallemizde söz verdiğimiz gibi ikinci etap asfalt çalışmamızı tamamladık. Gölyaka Mahallemize ulaşımı sağlayan bağlantı yolunda da asfalt serimine bu hafta son noktayı koyuyoruz.'' dedi.

Altyapısı biten her bölgemizi bir bir tamamladıklarının da altını çizen Başkan Bayındır, ''Vatandaşımıza yakışır yolları hep birlikte inşa ediyoruz. Hayırlı olsun'' ifadelerini kullandı.







