Düzce'de Aşure Günü dolayısıyla AK Parti Düzce İl Başkanlığı tarafından düzenlenen etkinlikte binlerce kişi bir araya geldi.

YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
Cuma namazı sonrası Gürcü Osman Cami avlusunda yapılan aşure ikramı, Düzceliler arasında büyük bir coşkuyla karşılandı. AK Parti Düzce İl Başkanlığı, bu anlamlı günde paylaşma ve dayanışma ruhunu pekiştirmek amacıyla organize ettikleri bu etkinlikte vatandaşlara aşure dağıttı.
BİRLİK VE BERABERLİK VURGUSU
Etkinlikte bir araya gelen vatandaşlar, aşure ikramıyla birlikte birlik ve beraberlik mesajlarını paylaştılar. Düzce'nin sosyal dayanışma ruhunu yansıtan bu program, katılımcılardan tam not aldı.







