Düzce'de aşure ikramıyla birlik ve beraberlik mesajı verildi

YAŞAM Yayınlanma : 27 Haziran 2026 03:47 Düzenleme : 27 Haziran 2026 03:47
Düzce'de aşure ikramıyla birlik ve beraberlik mesajı verildi
Düzce'de Aşure Günü dolayısıyla düzenlenen etkinlikte binlerce kişiye aşure ikram edildi, birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Düzce'de Aşure Günü dolayısıyla AK Parti Düzce İl Başkanlığı tarafından düzenlenen etkinlikte binlerce kişi bir araya geldi.

Düzce\

YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ

Cuma namazı sonrası Gürcü Osman Cami avlusunda yapılan aşure ikramı, Düzceliler arasında büyük bir coşkuyla karşılandı. AK Parti Düzce İl Başkanlığı, bu anlamlı günde paylaşma ve dayanışma ruhunu pekiştirmek amacıyla organize ettikleri bu etkinlikte vatandaşlara aşure dağıttı.

BİRLİK VE BERABERLİK VURGUSU

Etkinlikte bir araya gelen vatandaşlar, aşure ikramıyla birlikte birlik ve beraberlik mesajlarını paylaştılar. Düzce'nin sosyal dayanışma ruhunu yansıtan bu program, katılımcılardan tam not aldı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.