Eskişehir İl Müftülüğü, Muharrem ayı ve Aşure Günü vesilesiyle Reşadiye Camii'nde anlamlı bir program düzenledi. Etkinlikte, Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt dualarla yâd edilirken, cuma namazı sonrası cemaate geleneksel aşure ikram edildi.

KERBELA HATIRLANDI, DUALAR EDİLDİ
Odunpazarı ilçesindeki tarihi Reşadiye Camii'nde gerçekleştirilen "Kerbela Şehitleri ve Ehl-i Beyti Anma Programı" büyük bir katılımla gerçekleşti. Cuma namazı öncesinde başlayan programda Kur'an-ı Kerim tilaveti ve Mevlid-i Şerif okundu. Eskişehir İl Müftüsü Muharrem Gül, cemaatle birlikte ellerini semaya açarak Kerbela'da yaşanan acı olayı ve Ehl-i Beyt sevgisini anlattı. Müftü Gül, "Bu mübarek günler hürmetine vatanımızı ve milletimizi her türlü afet, musibet, düşman inadından ve sıkıntılardan muhafaza eyle ya Rabbi, her türlü şerden sana sığınıyoruz, bizleri muhafaza eyle. Şehitlerimize rahmetinle, merhametinle muamele eyle Amin" diyerek niyazda bulundu.

CUMA SONRASI AŞURE İKRAMI
Program, cuma namazının kılınmasının ardından sona erdi. Namaz çıkışı, Esnaf Odaları Birliği tarafından cami cemaatine ve mahalle sakinlerine geleneksel aşure ikramı yapıldı. Bu anlamlı buluşma, hem manevi bir atmosferi hem de toplumsal dayanışmayı pekiştirdi.







