Adıyaman Gölbaşı Kaymakamı Kadir Algın, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure etkinliğine katılarak vatandaşlarla bir araya geldi.

AŞURE ETKİNLİĞİNE BÜYÜK İLGİ
Karaburun İlkokulu ve Ortaokulu bahçesinde gerçekleştirilen bu etkinlik, Muharrem ayının bereketini ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla düzenlendi. Kaymakam Algın, mahalle kültürünü ve kardeşlik duygularını pekiştiren bu özel günde vatandaşları yalnız bırakmadı. Etkinlikte, dualar eşliğinde açılan aşure kazanlarından, katılımcılara ikramlar yapıldı.
KAYMAKAM ALGIN'DAN MESAJ
Kaymakam Algın, etkinlikte vatandaşlarla tek tek selamlaşarak sohbet etti.








