Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında çalışan 25 işçi, içtikleri sudan kaynaklanan rahatsızlık nedeniyle hastaneye kaldırıldı.
OLAYIN DETAYLARI
Sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesindeki 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında yaşanan olayda, işçiler bulantı ve kusma şikayetleriyle hastaneye sevk edildi. Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası’nda yapılan tetkikler sonucunda, işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri belirlendi.
GENEL DURUM İYİ
Tedavi altındaki işçilerin sağlık durumlarının genel olarak iyi olduğu ifade edilirken, olayla ilgili olarak yetkililer tarafından bir soruşturma başlatıldı. Bu tür olayların tekrar yaşanmaması adına gerekli önlemlerin alınacağı bildirildi.








