Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemekten dolayı rahatsızlananların sayısı 71'e ulaştı.

ETKİNLİKTE YAŞANAN RAHATSIZLIKLAR
Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleştirilen etkinlikte, öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkram sonrasında bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma şikayetleri ortaya çıktı. Bu durum üzerine sağlık ekipleri olaya müdahale etti.

SAĞLIK KURULUŞLARINA BAŞVURULAR ARTTI
Rahatsızlananların sayısının artmasıyla birlikte pek çok kişi, kendi imkanlarıyla veya ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi başta olmak üzere çeşitli sağlık kuruluşlarına başvurdu. Yapılan kontroller sonucunda zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının 71 olarak kaydedildiği bildirildi. Tedavi altına alınan 48 öğrenci taburcu edilirken, 23 öğrencinin durumu ise hastanelerde müşahede altında devam ediyor.








