Kütahya'da bir okul etkinliğinde, yedikleri yemek nedeniyle rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı.
ETKİNLİKTE NELER YAŞANDI?
Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk servisi yapıldı. Ancak etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinler mide bulantısı ve kusma gibi şikayetler yaşamaya başladılar. Şikayetlerin artması üzerine hızlıca sağlık kuruluşlarına başvuranlar oldu.
SAĞLIK KURULUŞLARINA BAŞVURU
Kütahya Şehir Hastanesi'nin acil servisine, gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu. Olayla ilgili olarak yetkililer inceleme başlattı ve durumun ciddiyeti üzerine çalışmalar sürdürülüyor.








