Elazığ İl Emniyet Müdürlüğü, şehir genelinde trafik güvenliğini artırmak ve kurallara uyumu teşvik etmek amacıyla geniş kapsamlı bir trafik uygulaması gerçekleştirdi.

DENETİMLER KENT MERKEZİNDE YOĞUNLAŞTI
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Elazığ'ın ana arterleri ve kavşaklarında asayiş ve trafik güvenliğine yönelik denetimler yaparak sürücülerin dikkatini çekti. Belirlenen noktalar üzerinde durdurulan araçların evrakları kontrol edilirken, sürücülerin ehliyet ve ruhsatları da titizlikle incelendi.
KURAL İHLALLERİNE CEZA UYGULANDI
Trafik akışının düzenli bir şekilde devam etmesi ve olası kazaların önlenmesi için yapılan bu denetimlerde, kurallara uymayan sürücüler hakkında ilgili kanun maddeleri kapsamında cezai işlemler uygulandı. Ayrıca, vatandaşların can ve mal güvenliğini sağlamak amacıyla bu tür denetimlerin düzenli olarak devam edeceği belirtildi.







