Konya İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, emniyet müdür yardımcıları ve çok sayıda personelin katılımıyla düzenlenen kan bağışı etkinliği, "Bir kan, üç can" sloganıyla hayata geçirildi.
Etkinlikte görev yapan personel, toplumun güvenliğini sağlamanın yanı sıra, ihtiyaç sahiplerine umut olmak adına da gönüllü bir sorumluluk üstlendi.

İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, etkinlik sonrası yaptığı açıklamada, polis teşkilatının yalnızca suç ve suçluyla mücadele eden bir yapı olmadığını, aynı zamanda sosyal sorumluluk bilinciyle hareket eden bir kurum olduğunu vurguladı. “Polis Haftası’nı sadece törenlerle değil, topluma katkı sağlayan etkinliklerle de değerlendirmek istedik. Bu anlamda Kızılay ile gerçekleştirdiğimiz kan bağışı organizasyonu, insan hayatına dokunmanın en güzel yollarından biridir” dedi.

Türk Kızılayı yetkilileri de emniyet teşkilatına duyarlılıklarından dolayı teşekkür ederek, düzenli kan bağışının hayati öneme sahip olduğunu hatırlattı.

Etkinliğe katılarak kan bağışında bulunan tüm emniyet personeline ve destekleri için Türk Kızılayı'na teşekkür edildi.







