Şampiyonada 19 kulüpten 16 kadın ve 27 erkek takımı olmak üzere toplam 43 takım mücadele ediyor. Organizasyona 455 sporcu katılıyor.

Açılış töreninde konuşan Konya Gençlik ve Spor İl Müdürü Birdal Öztürk, bu önemli turnuvaya ev sahipliği yapmaktan memnuniyet duyduklarını belirtti. Öztürk, "Sporcularımıza başarılar diliyorum. Dostane ve centilmence bir turnuva olmasını temenni ediyorum. Bu organizasyonu şehrimize kazandıran federasyon yetkililerine teşekkür ederiz" ifadelerini kullandı.
Şampiyona, 13 Nisan Pazar günü sona erecek.








