Evde Sağlık Hizmetleri Sempozyumu gerçekleştirildi

SAĞLIK Yayınlanma : 27 Haziran 2026 00:51 Düzenleme : 27 Haziran 2026 01:04
Evde Sağlık Hizmetleri Sempozyumu gerçekleştirildi
Konya İl Sağlık Müdürlüğü ve Konya Şehir Hastanesi koordinasyonunda, Türkiye Aile Hekimleri Uzmanlık Derneği’nin (TAHUD) değerli katkılarıyla düzenlenen 1. Evde Sağlık Hizmetleri Sempozyumu, hastanemizin ev sahipliğinde başarıyla gerçekleştirildi.

EVDE SAĞLIK HİZMETLERİNİN ÖNEMİ VURGULANDI

Sempozyumun açılış konuşması, hastane Başhekimi Doç. Dr. Mustafa Cüneyt Çiçek tarafından yapıldı. Açılışta evde sağlık hizmetlerinin sağlık sistemindeki önemi, multidisipliner iş birliğinin gerekliliği ve nitelikli sağlık hizmeti sunumuna katkıları vurgulandı. Alanında uzman isimlerin katılımıyla gerçekleştirilen sempozyumda; eve bağımlı geriatrik hastaya genel yaklaşım, evde sağlık hizmetlerinde yara bakımı, güncel mevzuat ve klinik yönetim ile multidisipliner ekip yaklaşımı gibi önemli başlıklar bilimsel bir bakış açısıyla ele alındı.

KATILIMCILARA TEŞEKKÜR

Bilgi ve tecrübelerini paylaşarak bilimsel programa değer katan tüm konuşmacılara ve katılımcılara teşekkür edildi. Sempozyumun da evde sağlık hizmetlerinin gelişimine katkı sağlamasını temenni edildi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.