Gaziantep Kıbrıs İş Birliği ve Dayanışma Derneği, Gaziantep'te kurularak faaliyetlerine hızlı bir başlangıç yaptı.
İLK RESMİ ZİYARET KKTC KONSOLUSU'NA
Kuruluşun hemen ardından, dernek yönetimi KKTC Gaziantep Konsolosu Kerem İzmen’e ilk resmi ziyaretini gerçekleştirdi. Bu ziyaret, Gaziantep ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) arasındaki bağları güçlendirmek ve iş birliklerine zemin hazırlamak amacıyla önemli bir adım oldu. Dernek, kurumsal faaliyetlerine hızla devam ediyor.
HEDEF: KALICI BİR KÖPRÜ OLMAK
Derneğin kurucu başkanı Okan Çelik, derneğin sadece evrak üzerinde var olmayacağını, aynı zamanda önemli projelere imza atacaklarını belirtti. Kıbrıs’la gönül bağı olan tüm hemşehrileri bu çatı altında buluşmaya davet eden Çelik, Gaziantep ile Kıbrıs arasında kalıcı bir köprü oluşturmayı hedeflediklerini vurguladı. KKTC Gaziantep Konsolosu Kerem İzmen de yeni derneğin iki coğrafya arasındaki ilişkilerin güçlenmesine katkı sağlayacağını ifade ederek, destek vereceklerini açıkladı.








