Gerçekleştirilen temsili devir-teslim töreni, hem duygusal hem de gurur verici anlara sahne oldu. Kadıoğlu İlkokulu 2/A sınıfı öğrencisi Osman Uğur ve 4/A sınıfı öğrencisi Elif Ada Güneş, koltuklarına gururla oturarak kısa süreliğine Sarayönü’nün idaresini üstlendi. Küçük kaymakamlar, günün anlam ve önemine dair duygu dolu mesajlar vererek, çocukların hayal gücünü ve sorumluluk bilincini yansıttı.

Kaymakam Çakmak, minik konuklarını makamda ağırlamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla çocuklarımızı kaymakamlıkta misafir etmek bizler için büyük bir mutluluk. Bu özel günde çocuklarımızla birlikte olmak, onların heyecanına ortak olmak gerçekten çok değerli. Sizler, geleceğimizin teminatısınız. Gelecekte daha mutlu ve huzurlu bir Türkiye’de yaşamanız için bizler bugün fedakârca çalışmaya devam ediyoruz." ifadelerini kullandı.

Çocuklara hitaben yaptığı konuşmada bu ziyaretin bir nevi “geleceğe prova” niteliği taşıdığını vurgulayan Kaymakam Çakmak, her bir çocuğun ileride önemli görevler üstlenebileceğini ve bu tür etkinliklerin onlara ilham kaynağı olduğunu belirtti.
Çocukların özgüvenini pekiştiren bu anlamlı devir-teslim, bayram ruhuna da yakışır şekilde neşe ve umut dolu bir atmosferde gerçekleşti.








