İMZALAR ATILDI
Ilgın Belediye Başkanı Ömer Apil, müftülük ile sözleşme imzaladı.

Eski kavak pazarı olarak bilinen alana yapılacak olan cami ve müftülük binası için hazırlanan protokolü; Ilgın Kaymakamı Mustafa Maslak, Ilgın İlçe Müftüsü Nihat Koç, Ilgın Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Vehbi Özlen, Ilgın Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Mustafa Pala ile birlikte imzalandı.

YENİ PROJE HAYIRLI OLSUN
Eski Kavak Pazarı'nda çok yayında yeni bir cami ve müftülük binası yükselecek. Başkan Apil, bölgenin ihtiyaçları doğrultusunda hareket ettiklerini belirterek yeni projenin herkese hayırlı olması temennisinde bulundu.









