ÖN TAHSİSLER YAPILIYOR
Ilgın belediye Başkanı Ömer Apil, ''Ilgın Organize Sanayi Bölgemizde bir ön tahsis sözleşmesini daha imzaladık. Yatırımcılarımızla noter huzurunda imzaladığımız ön tahsis sözleşmesiyle birlikte, bölgemizin üretim ve istihdam hedeflerine bir adım daha yaklaşmış olduk. Ilgın Organize Sanayi Bölgesi, planlı ve kararlı adımlarla büyümeye devam ediyor. İlçemize ve yatırımcımıza hayırlı olmasını diliyoruz.'' dedi.

İLÇE EKONOMİSİNE BÜYÜK KATKI
Başkan Apil, Organize Sanayi Bölgesi’nde hayata geçirilen çalışmaların ilçenin sanayi altyapısını güçlendireceğini, yeni yatırımlar sayesinde istihdama önemli katkılar sağlanacağını da ifade etti.










