Kırmızıya doydular: Amatör maçta rekor ceza

SPOR Yayınlanma : 06 Mayıs 2025 16:22
Kırmızıya doydular: Amatör maçta rekor ceza
Kayseri 2. Amatör Küme D Grubu'nda oynanan Büyük Toramanspor – Kafkasspor maçında tam 7 kırmızı kart çıktı. 2-2 biten mücadelede kazanan çıkmadı, gerginlik sahaya damga vurdu.

Kayseri 2. Amatör Küme D Grubu’nun 8. haftasında Büyük Toramanspor ile Kafkasspor, Erkilet Stadı 1 Nolu Saha’da karşı karşıya geldi. Futbol kadar kartların konuşulduğu mücadele 1-1 berabere sona erdi.

Maçta iki takımın attığı goller kadar gösterilen kırmızı kartlar da dikkat çekti. Karşılaşmada toplam 7 oyuncu ve antrenör kırmızı kartla oyun dışında kaldı.

Mücadelede Büyük Toramanspor’un golü 49. dakikada Mükremin Bayrak’tan, Kafkasspor’un eşitlik golü ise 68. dakikada Ayhan Kırbaş’tan geldi.

Ancak maçın son dakikalarına doğru tansiyon yükseldi.
Dakika 80’de Büyük Toramanspor Antrenörü Hakan Ulutaş, ardından 82. dakikada Mükremin Bayrak ile birlikte Alihan Okur,
90. dakikada Mustafa Aydın ve Bahri Gören,
maç bitiminde ise Mustafa Karakavak (Büyük Toramanspor) ve
90+2’de Ayhan Kırbaş (Kafkasspor) kırmızı kartla oyun dışında kaldı.

Sahada gerginlik artarken, karşılaşma 1-1 sona erdi ve iki takım puanları paylaştı.
Maç sonunda yaşanan olaylarla ilgili Kayseri Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu'nun disiplin süreci başlatması bekleniyor.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.