BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK İÇİN
Doğa Koruma ve Milli Parklar 8. Bölge Müdürü Orhan Çatalçam’ın katılımı ile keklikler Selçuklu İlçesinde doğaya salındı. Yürütülen bu çalışma ile bölgedeki keklik popülasyonunun artırılması, biyolojik çeşitliliğin korunması ve özellikle kırsal alanlarda keneyle biyolojik mücadeleye katkı sağlanması hedefleniyor.

TÜRKİYE GENELİNDE BİNLERCESİ BIRAKILIYOR
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, bu yıl 39 bin 250 keklik ve 11 bin 750 sülün olmak üzere, toplam 51 bin kanatlıyı doğaya kazandırmayı hedeflediklerini belirterek, "62 ilde, 156 farklı alanda, keklik ve sülün salımları gerçekleştirilecek. Salınacak türler, kene ve kahverengi kokarca ile biyolojik mücadeleye destek verecek." dedi.









