Konyaspor, Trendyol Süper Lig’in 19. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Gaziantep Futbol Kulübü maçının hazırlıklarına start verdi.
KAYACIK TESİSLERİ’NDE ÇALIŞMA
Kayacık Tesisleri’nde Teknik Direktör Çağdaş Atan yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda, Eyüpspor karşılaşmasında ilk 11’de forma giyen futbolcular yenileme çalışması yaptı.
ANTRENMANIN DETAYLARI
Isınma ve 5’e 2 çalışmasıyla başlayan antrenman, topla oyun ve koşu çalışmalarıyla tamamlandı. Yeşil-beyazlı futbolcuların antrenmandaki istekli görüntüsü dikkat çekti.
HAZIRLIKLAR DEVAM EDECEK
Konyaspor, Gaziantep FK karşılaşmasının hazırlıklarını 22 Ocak Perşembe günü saat 14.30’da yapacağı antrenmanla sürdürecek.








