Konyaspor yönetiminden İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç’a ziyaret

SPOR Yayınlanma : 09 Mayıs 2026 01:28 Düzenleme : 09 Mayıs 2026 01:29
Konyaspor yönetiminden İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç’a ziyaret
Konyaspor Başkanı Ömer Atiker ve yönetim kurulu üyeleri yakın zamanda Konya İl Emniyet Müdürü görevine atanan Necmettin Koç’u makamında ziyaret ederek görevinde başarılar diledi.

YÖNETİMDEN ZİYARET

Konyaspor 2. Başkanı Ali Kaya, Başkan Vekilleri Lütfi Can Başaran, Yunus Derebağ, Süleyman Oğuz, Targun Polat ve Genel Sekreter-Basın Sözcüsü Cengiz Yönet ziyarette hazır bulundu.

FORMA HEDİYE EDİLDİ

Başkan Ömer Atiker, ziyaret sonunda Konya İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç’a 38 numaralı forma takdim etti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.