Karatay Belediyesi, yalnızca merkez mahallelerde değil, ilçenin en uzak yaylalarında da ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımlarını sürdürüyor.
Bu kapsamda Akörenkışla Topraklık Yaylası ile Sürüç Acıkuyu Yaylası'nda devam eden parke yol çalışmaları tüm hızıyla devam ederken, Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca da çalışmaları yerinde inceleyerek ekiplerden son durum hakkında bilgi aldı.
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarla yayla yolları daha güvenli ve konforlu hale getirilirken, ilçenin farklı bölgelerinde asfalt, yol yapım, bakım, altyapı ve çevre düzenleme çalışmaları da eş zamanlı olarak sürdürülüyor.
KILCA: KARATAY'IN HER NOKTASINA EŞİT HİZMET GÖTÜRÜYORUZ
İncelemelerinin ardından açıklamalarda bulunan Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, ilçenin merkezinden en uzak yaylalarına kadar hizmet üretmeye devam ettiklerini söyledi.
Başkan Hasan Kılca, şu ifadeleri kullandı:
"Karatay genelinde son yıllarda rekor seviyede parke yol yapımı gerçekleştirdiklerini ifade eden Başkan Hasan Kılca, merkez mahallelerde olduğu gibi merkeze uzak mahalleler ve yaylalarda da yoğun bir çalışma yürüttüklerini söyledi.
Mahalle bağlantı yollarının güçlendirilmesinin yanı sıra mahalle ve yaylaların iç yollarında da parke çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirten Kılca, ilçenin her noktasında ulaşım altyapısını daha güçlü hale getirmek için çalıştıklarını vurguladı."
YENİ YATIRIMLAR YOLDA
Başkan Kılca, yaylalarda ve merkeze uzak bölgelerde ihtiyaç duyulan altyapı yatırımlarının tamamlanıncaya kadar çalışmaların aralıksız süreceğini belirtti.
Küçükburnak Yaylası'ndaki parke çalışmalarının tamamlandığını aktaran Kılca, Obruk Mahallesi Harmançukuru Yaylası'nda çalışmaların devam ettiğini söyledi.
OBRUK BÖLGESİNE YENİ HİZMETLER GELECEK
Hasan Kılca, devam eden çalışmaların kısa sürede tamamlanacağını belirterek bu yıl içerisinde özellikle Obruk bölgesi başta olmak üzere merkeze uzak birçok mahallede önemli yatırımların hayata geçirileceğini ifade etti.
Başkan Kılca, gerçekleştirilen hizmetlerin Karatay ve Konya için hayırlı olmasını temenni ederek ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımların kararlılıkla devam edeceğini sözlerine ekledi.








