Kaldırım ve yol kenarları titizlikle süpürülüyor. Temiz bir Kulu için her köşe elden geçiriliyor. Gelişi güzel atılan atıklar toplanarak çevre kirliliğinin önüne geçiliyor. Ayrıca sabahın erken saatlerinde ilçenin en işlek noktalarından biri olan Atatürk Caddesinde ekip detaylı bir temizlik çalışması gerçekleştirildi.

Kulu belediye Başkanı Abdürrahim Sertdemir, ''Daha temiz, daha yaşanabilir bir Kulu için çalışmaya devam edeceğiz. Yurt dışından gelen misafirlerle birlikte cadde yoğunluğu artarken, oluşan kirliliği gidermek ve daha sağlıklı, daha düzenli bir Kulu için sabahın ilk ışıklarıyla sahadaydık. Bizler her alanda temiz bir çevre için tüm gayretimizle çalışıyoruz. Ancak unutmayalım. Şehirler temizlenerek değil, temiz tutularak temiz kalır. Bu vesileyle özveriyle çalışan tüm ekip arkadaşlarıma teşekkür ediyor, tüm vatandaşlarımızı bu ortak sorumluluğa davet ediyorum. Birlikte daha temiz, daha güzel bir Kulu için el ele!'' dedi.








