Kulu Belediye Başkanı Abdurrahim Sertdemir, ''Yaz tatilinin gelmesiyle birlikte gurbetçi vatandaşlarımızın memleketlerine dönüşü ilçemizde büyük bir hareketliliğe neden oldu. 51.794 olan nüfusumuz iki katına çıkarak 100 bini aştı. Cadde ve sokaklarda yabancı plakalı araç yoğunluğu dikkat çekerken, zaman zaman uzun araç kuyrukları oluşuyor. Özellikle Konya-Ankara Karayolu Kırkahvesi Mevki ile Atatürk Caddesi’nde trafik zaman zaman durma noktasına geliyor.

Memleketine gelen tüm hemşehrilerimize hoş geldiniz diyor, anlayış ve sabırla gösterdiğiniz hassasiyet için teşekkür ediyoruz.'' dedi.







