Ramazan Bayramı vesilesiyle düzenlenen programda mahalle sakinleriyle bir araya gelen heyet, samimi sohbetlerin ve sıcak buluşmaların yaşandığı anlara tanıklık etti. Programda birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının pekiştiği vurgulandı.

Başkan Necati Koç, bayramın manevi atmosferini vatandaşlarla birlikte yaşamanın mutluluğunu dile getirirken, hemşehrileriyle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti ifade etti.

BAYRAMLAŞMA SONRASI İSTİŞARE TOPLANTISI
Bayramlaşma programının ardından mahallede vatandaşların katılımıyla istişare toplantısı düzenlendi. Toplantıda mahalleye ilişkin görüş, talep ve öneriler ele alındı.

Kurşunlu Mahallesi Muhtarı Sinan Çelik ise yaptığı açıklamada, “Tüm hemşehrilerimizin Ramazan Bayramı’nı bir kez daha kutluyor, sağlık ve huzur dolu nice bayramlar diliyoruz” ifadelerini kullandı.










