Maç boyunca hiç susmayan ve takımlarına 90 dakika boyunca destek olan Ladikspor taraftar grubu, son düdüğün ardından sevinç patlaması yaşadı.

“Şampiyon Ladik!” tezahüratlarıyla Şehit Nihat Gün Stadı’nı adeta inleten Ladikliler, futbolcuları ve teknik heyeti tribünlere çağırarak birlikte üçlü çektirdi. Taraftarların yaktığı meşaleler stadı aydınlatırken, ortaya renkli ve unutulmaz görüntüler çıktı.

Karşılaşma sonrası futbolcularla adeta bütünleşen Ladikspor taraftarı, galibiyetin haklı sevincini doyasıya yaşadı. Gönülden bağlı oldukları armayı zaferle taçlandırmanın gururuyla tribünlerde adeta bayram havası estiren taraftarlar, bu sezon şampiyonluğa olan inançlarını bir kez daha güçlü bir şekilde ortaya koydu.







