Sarayönü'nde il geneli yarışmalarda dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi

YEREL Yayınlanma : 06 Mayıs 2025 00:30
Sarayönü'nde il geneli yarışmalarda dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi
Sarayönü’nde eğitim alanındaki başarılı öğrenciler, il genelinde düzenlenen çeşitli yarışmalarda elde ettikleri başarılarla dikkat çekti. Şehit Yunus Emre Uçar İlkokulu, Kurşunlu İmam Hatip Ortaokulu, Mehmet Büyükeğen Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi, Ladik

Bakanlık tarafından düzenlenen “Dilimizin Zenginlikleri Projesi” kapsamında, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’na özel olarak yapılan Şiir Yarışması’nda Şehit Yunus Emre Uçar İlkokulu öğrencisi Hatice Çark, il birinciliği kazandı. Yarışma, çocukların şiirle Türkçeyi daha etkin ve yaratıcı bir şekilde kullanmalarını sağlamayı amaçlıyordu.

Kurşunlu İmam Hatip Ortaokulu öğrencisi Esma Ahmed ise Sözlük Okuma (Dede Korkut) kategorisinde, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Şiir Yarışması’nda il ikincisi oldu. Bu başarı, öğrencilerin geleneksel kültürle bağlarını güçlendirmelerini ve dilin zenginliğine olan ilgilerini artırmalarını sağladı.

dereceye-giren-ogrencilere-odul-2.jpg

Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından düzenlenen İstiklal Marşı'nı Güzel Okuma Şiir Yarışması’nda ise Mehmet Büyükeğen Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Belinay Çiçek, il üçüncülüğünü elde etti. Öğrencinin duygusal ve etkileyici performansı, yarışmanın en unutulmaz anlarından biri oldu.

Türkiye Yeşilay Cemiyeti tarafından düzenlenen Sağlıklı Nesil Sağlıklı Gelecek Şiir Yarışması’nda Ladik Ahmet Hüdai İmam Hatip Ortaokulu öğrencisi Elif Zümra Genç, il birinciliği kazandı. Genç, şiirinde sağlıklı yaşamın önemine vurgu yaparak toplumsal sorumluluk bilinci oluşturdu.

dereceye-giren-ogrencilere-odul-4.jpg

Sanat dalında da başarılar elde edildi. Şehit Yunus Emre Uçar İlkokulu öğrencisi Firdevs Yiğit, “Benim Doktorum” konulu resim yarışmasında il birinciliğini kazandı. Firdevs’in çizdiği resim, sağlık ve şifa temalarını sanatsal bir bakış açısıyla sundu.

Ödüller, Sarayönü Kaymakamı Abdullah Huzeyfe Çakmak’ın katılımıyla gerçekleştirilen ödül töreninde sahiplerine takdim edildi. Törende İlçe Milli Eğitim Müdürü Ömer Yavuz, okul yöneticileri ve danışman öğretmenler de hazır bulundu. Başarılarından dolayı öğrencileri tebrik eden Kaymakam Çakmak, eğitimdeki bu tür başarıların Sarayönü’nün eğitim düzeyini yükselteceğini belirtti.

Tören toplu fotoğrafların çektirilmesinin ardından sona erdi

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.