Mardin Büyükşehir Belediyesi'nin Çevre Koruma ve Kontrol Daire Başkanlığı'na bağlı ekipleri, kentte etkili olan kar yağışının ardından kapsamlı temizlik ve bakım çalışmalarına hız verdi. Bu çerçevede, şehrin tarihi ve turistik merkezlerinden biri olan 1. Cadde'de detaylı bir temizlik operasyonu gerçekleştirildi.

KAR SONRASI CADDEDE NEFES ALDIRAN TEMİZLİK
Ekipler, kar yağışının ardından kaldırımlarda biriken kir ve kalıntıları tazyikli su kullanarak temizledi. Bu sayede caddeye tekrar ferah ve düzenli bir görünüm kazandırıldı. Ayrıca, kar nedeniyle hasar gören ahşap saksılar ve çöp kutuları yenilendi, ihtiyaç duyulan noktalara ise yeni saksılar ve çöp kutuları yerleştirildi. Yapılan bu çalışmalarla hem tarihi dokunun korunması hem de vatandaşların ve ziyaretçilerin kent merkezini daha temiz ve güvenli bir şekilde kullanmaları hedefleniyor.

ESNAFTAN MEMNUNİYET VE TEŞEKKÜR
Mardin Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, benzer temizlik ve yenileme çalışmalarının il genelinde devam edeceğini belirtti. Çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getiren Mardin Artuklu'da esnaflık yapan İbrahim Cihan, "Mardin Artuklu'da eski bir esnafım. Çok güzel bir kar yağdı, Allah'ın bereketi. Güzel çalışmalar yapıldı, iş makineleri ile kar alındı. Daha sonrasında kaldırımların yıkanması da güzel bir hizmet oldu. Çalışmalardan dolayı ağaçların tekrar düzelmesi, çöp kovalarının tekrar yerine konulması güzel oldu. Bunlar iyi bir hizmettir. Bunun için teşekkürlerimizi sunuyoruz" ifadelerini kullandı.








