Ziyarette Beyşehir Gölü’nün son durumu değerlendirildi. Gölün korunması ve geleceğe taşınması için atılacak adımlar konuşuldu.
Katılımcılar, sürece destek vereceklerini ifade ettiler.
Beyşehir'e gerçekleştirilen ziyarete Konya Gıda Mühendisler Odası Başkanı: Mehmet Hulusi Ada, İnşaat Mühendisler Odası Başkanı: Hasan Özgür Yetiştirici, Mimarlar Odası Başkanı Ahmet Övet, Peyzaj Mimarlar Odası İl Temsilcisi Özcan Kuzu, Harita ve Kadastro Mühendisler Odası Başkanı Süleyman Erden Şireci, Şehir Plancılar Odası Başkanı Osman Örs, Ziraat Mühendisler Odası Başkanı Burak Kırkgöz, Jeoloji Mühendisler Odası Başkanı Şükrü Arslan, Jeofizik Mühendisler Odası Başkanı Mehmet Berker Sayı katıldı. Ayrıca Makina Mühendisleri Odası Konya Şubesi Yönetim Kurulu Üyeleri Ömer Kuş, Nurettin Yıldıran, Ziraat Mühendisleri Odası Konya Şubesi yönetiminden Selçuk Parla, İsmail Çiftçi, Nurten Güneş ve Şehir Plancıları Odası Konya Şube yönetiminden Ramazan Harmancı, Muhammet Ali Semerci de ziyarete iştirak etti.







