Motosiklet kontrolden çıktı, ağaçlara çarptı: 2 yaralı

BÖLGE Yayınlanma : 20 Kasım 2024 16:40
Motosiklet kontrolden çıktı, ağaçlara çarptı: 2 yaralı
Karaman’da kontrolden çıkan motosiklet ağaçlara çarptı, 2 kişi yaralandı, biri ağır.

Kaza, öğle saatlerinde Karaman’ın Hamidiye Mahallesi 1903. Sokak’ta gerçekleşti.

Edinilen bilgilere göre, sürücüsü belirlenemeyen motosiklet, kontrolden çıkarak kaldırımdaki ağaçlara çarptı ve savruldu. Kazada motosikletteki M.K. ve M.T.K. yaralandı.

Olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edilirken, yaralılar ambulansla Karaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. M.K.’nin durumunun ağır olduğu belirtildi.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.