Voleybolun yıldızları Denizli'de kucaklaştı: Kupalar sahiplerini buldu!

SPOR Yayınlanma : 26 Haziran 2026 15:33 Düzenleme : 26 Haziran 2026 15:33
Voleybolun yıldızları Denizli'de kucaklaştı: Kupalar sahiplerini buldu!
Denizli'de 2025-2026 Voleybol Süper Ligi sezonu ödül töreniyle taçlandı. Sporun değerlerinin vurgulandığı gecede, şampiyon takımlar kupalarını aldı.
Voleybolun yıldızları Denizli'de kucaklaştı: Kupalar sahiplerini buldu!

Denizli, 2025-2026 Sezonu Voleybol Süper Ligi'nin şampiyonlarını ve başarı gösteren takımlarını görkemli bir ödül töreniyle ağırladı. Sezon boyunca file önündeki nefes kesen mücadeleleriyle adlarından söz ettiren sporcular ve kulüpler, coşku dolu bir atmosferde kupalarına kavuştu.

Voleybolun yıldızları Denizli\

SPORUN DEĞERLERİ VURGULANDI

Törende konuşan Denizli Gençlik ve Spor İl Müdürü Süleyman Erdoğan, sporun sadece kupa ve madalyalardan ibaret olmadığını vurguladı. Erdoğan, "Çocuklarımız spor salonlarına koşarak, takımları için ter dökerek mücadele etmeyi, takım arkadaşlarına güvenmeyi ve asla pes etmemeyi öğrendiler. Madalyalar ve kupalar önemli, ancak sizleri geleceğe taşıyacak asıl değer; çalışkanlığınız, azminiz ve sporun sizlere kazandırdığı karakterdir. Bu salonda geleceğin milli sporcuları, Türk Sporu'nun yöneticileri ve ülkemize uluslararası başarılar kazandıracak gençlerimiz yer alıyor" diyerek sporculara seslendi. Nihat Zeybekçi Kongre ve Kültür Merkezi'nde gerçekleşen etkinlik, sporcu aileleri ve voleybolseverlerin yoğun ilgisiyle adeta dolup taştı. Dereceye giren takımlar, alkışlar eşliğinde sahneye davet edilerek kupalarını ve madalyalarını protokol üyeleri ve değerli antrenörlerin elinden aldılar. Bu görkemli gece, voleybol sezonunu başarıyla tamamlayan sporcuların mutluluğuna ortak olmak isteyen herkesi bir araya getirdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.