Eskişehir'de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, 3 bin metre engelli kategorisinde fırtına gibi esti ve birinciliği kimseye bırakmadı.

ALTIN MADALYA VE MİLLİ TAKIM BİLETİ
Akçiçek, yarışı birinci sırada tamamlayarak Türkiye şampiyonu unvanını kazandı. Bu muhteşem zafer, genç sporcuya milli takım formasıyla uluslararası arenada mücadele etme fırsatı da sundu. Elde ettiği başarıyla adını Balkan Şampiyonası'na yazdıran Akçiçek, Romanya'da ülkemizi temsil edecek.
ROMANYA'DA GÖZLER ELİF AKÇİÇEK'TE
11 Temmuz'da Romanya'da start alacak olan Balkan Şampiyonası'nda Elif Akçiçek, kürsünün en üst basamağına çıkmak için ter dökecek. Türkiye şampiyonluğunun getirdiği özgüvenle bu büyük organizasyonda da başarılı sonuçlar alarak bayrağımızı dalgalandırmayı hedefleyen genç atlet, şimdiden sporseverlerin ilgi odağı haline geldi.







