Otomobil şarampole gitti: 2 kişi yaralandı

YEREL Yayınlanma : 12 Temmuz 2025 11:53
Otomobil şarampole gitti: 2 kişi yaralandı
Konya'nın Kulu ilçesinde meydana gelen talihsiz kazada sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu otomobil şarampole indi araçtaki 2 kişi yaralandı.

Kaza, sabaah saatlerinde saat 05.50 sıralarında Değirmenözü Mahallesinde meydana geldi.

İhlas Haber Ajansının haberine göre, Mandıra istikametinden Kulu'ya seyir halinde olan Y.Y. idaresindeki 06 BVE 546 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıkarak şarampole indi.

Şarampoldeki levhaya çarpan otomobil, yol kenarındaki bahçe tel örgülerine çarparak durabildi. Kazada otomobil sürücüsü Y.Y. ve yolcu olarak araçta bulunan eşi H.Y. yaralandı.

Kaza ihbarı üzerine olay yerine sağlık, polis ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralılar sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulanslarla Kulu Bölge Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili tahkikat sürüyor.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.