Toplantıda; il genelinde çocuk hizmetlerine ilişkin yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri hakkında kurumlar arası görüş alışverişinde bulunuldu.

Özellikle risk altındaki çocuklara yönelik koruyucu ve önleyici hizmetlerin daha etkin bir şekilde yürütülmesine dair kurumlar arası işbirliğinin artırılması vurgulandı.
Toplantı, yapılacak koordineli çalışmaların ve periyodik izleme süreçlerinin önemine dikkat çekilerek, karşılıklı işbirliği çerçevesinde sona erdi.







