Şampiyonluk maçı sonrası gergin anlar: Saha karıştı

SPOR Yayınlanma : 02 Mayıs 2026 19:48 Düzenleme : 02 Mayıs 2026 19:48
Şampiyonluk maçı sonrası gergin anlar: Saha karıştı
Bilecik 1. Amatör Lig finalinde Osmanelispor'un penaltılarla kazandığı maç sonrası saha karıştı, oyuncular arasında gergin anlar yaşandı. Olaylar polis müdahalesiyle sonlandırıldı.
Şampiyonluk maçı sonrası gergin anlar: Saha karıştı

Bilecik 1. Amatör Lig'in şampiyonunun belirleneceği final maçında Osmanelispor, penaltı atışları sonucunda galip geldi. Ancak son penaltının ardından oyuncular arasında yaşanan gerginlik dikkat çekti.

Şampiyonluk maçı sonrası gergin anlar: Saha karıştı 1

MAÇIN DETAYLARI

Osmaneli ilçesinin iki köklü kulübü, Osmanelispor ve Osmaneli Gençlerbirliği Spor, finalde karşı karşıya geldi. Maç, Osmaneli İlçe Stadı'nda kapalı gişe oynandı. Osmaneli Kaymakamı Abdüssamed Kılıç, Osmaneli Belediye Başkanı Bekir Torun, Bilecik Belediye Başkan Yardımcısı Sabri Çobanoğlu ve ASKF Başkanı Nusret Tosun'un yanı sıra birçok taraftar maçı izlemek için stadyumda yer aldı. Maçın normal süresi 0-0 sona ererken, 15'er dakikalık 2 uzatma devresinde de gol sesi çıkmadı. Bu sonuçla karşılaşma penaltı atışlarına gitti.

Şampiyonluk maçı sonrası gergin anlar: Saha karıştı 2

SALONDA YAŞANAN TANSİYON

Penaltı atışları sonucunda Osmanelispor, 4-3'lük skorla galip gelerek Bölgesel Amatör Lig'e yükseldi. Ancak maç sonrasında sahada çıkan gerginlik, dostluk mesajları veren taraftarları da etkiledi. Osmanelisporlu bir oyuncunun elindeki yeşil-kırmızı bayrakla saha içine girmesiyle başlayan olaylar, Osmaneli Gençlerbirliği Spor'un bir futbolcusunun peşine düşmesiyle büyüdü. İki takımın oyuncuları arasında yaşanan kavga, sahayı adeta ringe çevirdi. Olaylar, soyunma odası önünde de devam ederken, polis ekipleri durumu güçlükle kontrol altına aldı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.