Sarayönü 15 Temmuz Şehitleri İlkokulu’nda coşkulu yılsonu programı

EĞİTİM Yayınlanma : 26 Haziran 2026 00:50 Düzenleme : 26 Haziran 2026 00:56
Sarayönü 15 Temmuz Şehitleri İlkokulu’nda coşkulu yılsonu programı
Sarayönü 15 Temmuz Şehitleri İlkokulu tarafından düzenlenen yıl sonu programı, öğrencilerin birbirinden başarılı gösterileriyle büyük beğeni topladı.

Yıl boyunca gerçekleştirilen eğitim faaliyetlerinin sahneye taşındığı etkinlik, veliler ve davetlilerden yoğun ilgi gördü.

PROGRAMA YOĞUN KATILIM SAĞLANDI

Programa Sarayönü Kaymakamı Abdullah Huzeyfe Çakmak, İlçe Millî Eğitim Şube Müdürü Mustafa Bardak, okul yöneticileri, öğretmenler, veliler ve çok sayıda davetli katıldı. Salonu dolduran izleyiciler, öğrencilerin sahne performanslarını uzun süre alkışladı.

ŞİİRLER VE GÖSTERİLER BEĞENİ TOPLADI

Etkinlik kapsamında öğrenciler tarafından hazırlanan şiir dinletileri, müzikli gösteriler ve çeşitli sahne performansları izleyicilerle buluştu. Minik öğrencilerin yıl boyunca kazandıkları bilgi ve becerileri özgüvenle sergilemeleri programa damga vururken, hazırlanan gösteriler içerik ve sunum açısından takdir topladı.

Veliler çocuklarının sahnedeki başarılarını gururla izlerken, öğretmenlerin özverili çalışmaları da katılımcılar tarafından takdir edildi. Program, öğrencilerin eğitim sürecindeki gelişimini ortaya koyan anlamlı anlara sahne oldu.

KAYMAKAM ÇAKMAK’TAN TEBRİK MESAJI

Program sonunda konuşan Sarayönü Kaymakamı Abdullah Huzeyfe Çakmak, öğrencileri ve öğretmenleri başarılı performanslarından dolayı kutladı. Eğitim camiasına teşekkür eden Çakmak, çocukların geleceğe hazırlanmasında öğretmenler ile ailelerin üstlendiği görevin büyük önem taşıdığını ifade etti.

Emek ve özveriyle hazırlanan yıl sonu programı, okul yönetimi, öğretmenler, öğrenciler ve velilere teşekkür edilmesinin ardından sona erdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.