Meclis üyelerinden Ali Güney, Şükrü Büyükyılmaz ve Emre Genç’in izinli olduğu, Belediye Başkanı Necati Koç’un öncülüğünde gerçekleşen toplantıda gündemde olan üç konu görüşülerek karara bağlandı
Gündemin birinci maddesinde Ladik mahallesinde 0 ada 8782 nolu parselde bulunan Akaryakıt İstasyonunun, işletmenin talebi üzerine ticaret alanı ve akaryakıt ve servis alanı olarak yeniden düzenlenmesi meclise sunuldu. 10 dakikalık aranın ardından konunun imar komisyonu tarafından incelenmesinin ardından taşınmazın yeniden düzenlenmesine mevcudun oy birliğiyle karar verildi
Gündemin ikinci maddesinde Ladik mahallesinde 0 ada 10875 nolu parselde Ekiz Tohumculuğa ait işletmede imar değişikliği yapılması hususu görüşüldü. Mevcut durumda taşınmazda bulunan 5483 m2’lik alanın yapılacak olan imar plan çalışmasıyla 6283 m2’ye çıkarılmasına mevcudun oy çokluğuyla karar verildi.
Gündemin son maddesinde ise Ladik mahallesinde 0 ada 10325 nolu parselde park alanı olarak kullanılan taşınmazın Enerya Doğalgaz A.Ş’nin talebi üzerine regülatör alanı olarak tahsis edilmesi hususunda yapılması planlanan imar çalışmasına mevcudun oy birliğiyle karar verildi

Sarayönü Belediye Meclisi Temmuz ayında 3 gündemle toplanırken, gündem dışı konularda ise yapımı devam eden Hastane Caddesindeki yol çalışmaları vardı. Belediye Başkanı Necati Koç ekiplerin sahada olduğunu dile getirirken, yolun kilitli taş mı asfalt mı yapılacağı konusuna da açıklık getirdi.
Başkan Koç, caddenin yapımında kilitli taş ve bordür kullanılacağını, bütçe yetersizliğinden dolayı sıcak asfalt serim çalışmaları gerçekleştiremediklerini, aynı caddede asfalt ve kilitli taş parke yapımı arasında 10 milyon lira fark bulunduğunu, gönüllerinden asfalt yapmak geçtiğini ama nasip olursa ilerleyen zamanlarda bütçe durumuna göre ilçede sıcak asfalt serim çalışmaları gerçekleştirmek istediklerini dile getirdi







