Şırnak’ta uzun yıllar sağlık hizmetlerinde görev yapan hemşire Emine Öztoprak, tayininin İstanbul’a çıkmasının ardından mesai arkadaşları ve sendika temsilcileri tarafından düzenlenen anlamlı bir programla uğurlandı.

VEDA ZİYARETLERİ BAŞLADI
Emine Öztoprak’ın yeni görev yerine atanmasının ardından, sağlık çalışanları tarafından veda ziyaretleri gerçekleştirildi. Görev süresi boyunca sağlık çalışanlarının sorunlarıyla yakından ilgilenen ve aktif sendikal çalışmalarıyla tanınan Öztoprak, sendikasını da ziyaret ederek veda etti. Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal ve yönetim kurulu üyeleri, iş yeri temsilcileri ve gençlik komisyonu üyelerinin katıldığı programda, Öztoprak’a sağlık hizmetlerine sunduğu katkılardan dolayı bir teşekkür plaketi takdim edildi.
DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI
Konuşma yapan Başkan Anmal, Öztoprak’ın çalışkanlığı ve özverisiyle örnek bir sağlık çalışanı olduğunu belirterek, “Sağlık hizmetleri ve çalışanların sorunlarıyla yakından ilgilenmesi, kurum içerisindeki iş barışına sağladığı katkılar her zaman takdirle karşılandı. Sağlık-Sen ailesi olarak kendisine bugüne kadar verdiği emeklerden dolayı teşekkür ediyor, yeni görev yerinde başarılar diliyoruz.” dedi. Törende duygu dolu anlar yaşanırken, Emine Öztoprak da Şırnak’ta görev yapmaktan onur duyduğunu ifade etti ve burada edindiği dostlukların kendisi için çok değerli olduğunu vurguladı.







