Osmaniye'de bir işletmeden alınan tatlıları yedikten sonra rahatsızlanan 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Durumun ciddiyeti üzerine başlatılan incelemelerde, 25 kişi tedavilerinin ardından taburcu edilirken, 28 kişinin ise hastanede tedavisi sürüyor.

GIDA ZEHİRLENMESİ ŞÜPHESİYLE BÜYÜK HAREKETLİLİK
Osmaniye Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre, kentteki bir işletmenin şubelerinden alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından çok sayıda vatandaşın sağlık durumunun bozulması üzerine derhal harekete geçildi. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, işletmenin şubeleri ve imalathanesinde titiz denetimler gerçekleştirdi. Tüketilen ürünlerden alınan numuneler, olayın kaynağını belirlemek amacıyla laboratuvar incelemesine gönderildi.

SORUŞTURMA SÜRÜYOR, 2 ŞÜPHELİ SERBEST
Olayla ilgili başlatılan adli ve idari soruşturma kapsamında gözaltına alınan 2 şüpheli, mahkemeye sevk edildi. Ancak mahkeme, şüpheliler hakkında adli kontrol şartıyla serbest bırakılma kararı verdi. Valilik, olayın tüm yönleriyle ve hassasiyetle takip edildiğini vurgularken, vatandaşların sağlığının güvence altına alınması için gerekli tüm adımların atılacağını belirtti.







