Erzincan'ın Tercan ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona ererken, toplamda 1988 öğrenci karnelerini alarak uzun yaz tatiline adım attı. İlçedeki okullarda düzenlenen coşkulu karne dağıtım törenleri, öğrencilerin heyecanına ortak olan velilerle daha da anlam kazandı.

KARNE SEVİNCİ VE YAZ TATİLİ BAŞLANGICI
Mehmet Kutsi Begdeş İlkokulu'nda düzenlenen törende öğrenciler, karnelerini öğretmenlerinin ellerinden almanın mutluluğunu yaşadı. Okul Müdürü Muhammet Diler, yaptığı konuşmada karnelerin, öğrencilerin gelişim yolculuğundaki önemli birer gösterge olduğunu vurguladı. Diler, öğrencilere tatil dönemini kitap okuyarak, spor yaparak, müzikle ilgilenerek ve çeşitli sosyal aktivitelerle dolu dolu geçirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu.

ÖĞRETMEN VE VELİLERE TEŞEKKÜR
Diler, eğitim öğretim yılı boyunca gösterdikleri özverili çalışmalarından dolayı öğretmenlere teşekkürlerini iletti. Yetişen nesillerin öğretmenlerin emeğiyle geleceğe hazırlandığını belirtti. Velilere seslenerek, karne döneminin çocukları yargılamak yerine onları anlamaya ve desteklemeye odaklanılması gerektiğini vurgulayan Diler, çocukların başarılarını artırmak için cesaretlendirilmelerinin önemine dikkat çekti. Eğitim yılı boyunca emeği geçen tüm öğretmenlere, okul yöneticilerine, okul aile birliği üyelerine, velilere, destek personeline ve güvenlik görevlilerine teşekkür eden Diler, öğrencilere sağlıklı ve mutlu bir yaz tatili diledi. İlçe genelindeki 26 okulda görev yapan 203 öğretmen, 1988 öğrencinin karne heyecanını paylaştı. Öğrenciler, yaklaşık 3 aylık tatilin ardından 2026-2027 eğitim öğretim yılının eylül ayında başlamasıyla ders başı yapacak.







