Tokat Belediyesi, Muharrem ayı boyunca düzenlediği geleneksel iftar programları ile vatandaşlar arasında birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu pekiştirdi.

SON İFTAR PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
Son iftar programı, Yeşilırmak Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Bahçesi’nde yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, vatandaşlarla birlikte aynı sofrada oruç açarak, iftar öncesinde birlik ve kardeşlik mesajları verdi. Bu ay boyunca düzenlenen iftarlarla, Tokat Belediyesi, paylaşma ve dayanışma geleneğini sürdürdü.

BİRLİK VE DAYANIŞMA VURGUSU
Başkan Yazıcıoğlu, iftar öncesinde yaptığı konuşmada, Muharrem ayının manevi önemine dikkat çekerek, "Bu ay; sabrın, adaletin, fedakârlığın, paylaşmanın ve kardeşliğin en güzel şekilde yaşandığı zamanlardandır" dedi. Ayrıca, Tokat Belediyesi olarak bu manevi atmosferi halkla paylaşmaya ve sosyal etkinlikler düzenlemeye devam edeceklerini belirtti.







