Aşağı Piribeyli köylülerinden anlamlı aşure ikramı

YAŞAM Yayınlanma : 28 Haziran 2026 12:17 Düzenleme : 28 Haziran 2026 12:17
Aşağı Piribeyli köylülerinden anlamlı aşure ikramı
Eskişehir'de Aşağı Piribeyli köylüleri, Muharrem ayı vesilesiyle düzenledikleri programda vatandaşlara aşure ikram etti, Kerbela şehitlerini andı.

Eskişehir'de yaşayan Aşağı Piribeyli köylüleri, Muharrem ayının manevi atmosferini yaşatmak ve toplumsal birlikteliği pekiştirmek amacıyla anlamlı bir aşure ikramı etkinliği düzenledi.

Aşağı Piribeyli köylülerinden anlamlı aşure ikramı 1

BİRLİK VE BERABERLİK VURGUSU

Dernek binasında gerçekleştirilen organizasyonda, Kerbela'da hayatını kaybedenler dualarla anıldı. Kur'an-ı Kerim tilaveti, Muharremiye ve yapılan dualarla Kerbela şehitleri ve Ehl-i Beyt, rahmet ve minnetle yâd edildi. Eskişehir'deki Aşağı Piribeyli Derneği tarafından organize edilen bu özel günde, vatandaşlara geleneksel aşure ikram edildi.

Aşağı Piribeyli köylülerinden anlamlı aşure ikramı 2

PAYLAŞMANIN VE KARDEŞLİĞİN GÜCÜ

Dernek Başkanı Yusuf Kara, yaptığı konuşmada Muharrem ayının birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir zaman dilimi olduğunu vurguladı. Kara, bu tür programların toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirterek, Muharrem ayının sabrın, teslimiyetin, paylaşmanın ve kardeşliğin en güçlü şekilde idrak edildiği müstesna bir zaman dilimi olduğunu ifade etti. Başkan Kara, vatandaşlarla bir araya gelerek aşure dağıttı ve etkinliğe katılan protokol üyeleri ile vatandaşlarla yakından ilgilendi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.