Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi

EĞİTİM Yayınlanma : 28 Haziran 2026 07:11 Düzenleme : 28 Haziran 2026 07:11
Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi
Türkeli'de, 2025-2026 eğitim-öğretim yılında öğrencilere katkı sağlayan 42 öğretmene başarı belgesi verildi. Kaymakam Kandemir, öğretmenleri tebrik etti.
Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi

Sinop'un Türkeli ilçesinde, 2025-2026 eğitim-öğretim yılına katkı sağlayan 42 öğretmen, özel bir törenle başarı belgesiyle ödüllendirildi.

Türkeli\

EĞİTİMDE BAŞARIYI ÖDÜLLENDİRME

Bu ödüller, 'Eğitim Çalışanları Ödül Değerlendirme Kriterleri' projesi çerçevesinde verildi. Öğretmenler, öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimine yaptıkları katkılardan ötürü başarı belgelerine layık görüldü. Tören, Türkeli’nde gerçekleştirildi ve öğretmenlere belgeleri takdim edildi.

Türkeli\

KAYMAKAM'DAN TEŞEKKÜR VE TEBRİK

Törende konuşan İlçe Kaymakamı Cezmi Kandemir, eğitim camiasına özveriyle hizmet eden öğretmenleri tebrik etti. Kandemir, öğretmenlerin öğrencilerin gelişimine sundukları katkılardan dolayı teşekkür ederek, yeni eğitim-öğretim döneminde de aynı başarıyı göstermelerini diledi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.