Adalet Bakanı Akın Gürlek, yaptığı açıklamada Sandıklı, Serik ve Suşehri ilçelerinde yeni Ağır Ceza Mahkemeleri kurulduğunu duyurdu.

ADLİ HİZMETLERİ GÜÇLENDİRMEK AMAÇLANIYOR
Bakan Gürlek, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda, "Vatandaşlarımızın adalete erişimini hızlandırmak ve yargı teşkilatımızı güçlendirmek amacıyla çalışmalarımızı sürdürüyoruz" ifadelerini kullandı. Sandıklı, Serik ve Suşehri ilçelerinde kurulan mahkemelerin, adalet sistemine önemli katkılar sağlayacağını belirtti.
ÇERKEŞ ADLİYESİ YENİ DÜZENLEMEYE GİDİYOR
Gürlek, ayrıca Çerkeş Adliyesinin, mülki idareye uygun olarak Çankırı Ağır Ceza Merkezi yargı alanına bağlandığını açıkladı. Adaletin daha hızlı, ulaşılabilir ve etkin bir şekilde işlemesi için bu adımların atıldığını vurguladı.







