Cumhurbaşkanlığı Atama Kararnamesi ile Bingöl’ün Genç ilçesine atanan Arpaçay Kaymakamı Muhammed Burak Akköz onuruna anlam dolu bir veda yemeği gerçekleştirildi.

VEDA YEMEĞİNE YOĞUN KATILIM
Kaymakamlık koordinesinde ve muhtarların katkılarıyla Kars’ta düzenlenen etkinlikte, Akköz’ün ilçeye kazandırdığı hizmetler ve üç yıla yaklaşan görev süresindeki çalışmaları büyük bir takdirle anıldı. Veda yemeğine, Savcılar Sümeyra Akköz ve Selman Özbek, Arpaçay Belediye Başkanı Zeki Elma, siyasi parti ilçe başkanları, kurum amirleri, İl Genel Meclis Başkanı Fuat Aslan, muhtarlar ve çok sayıda vatandaş katıldı. Programda, Kaymakam Akköz’ün özverili çalışmaları ve vatandaş odaklı yönetim anlayışı vurgulandı.

KAYMAKAM AKKÖZ’DEN DUYGUSAL AÇIKLAMALAR
Veda programında duygusal bir konuşma yapan Kaymakam Akköz, Arpaçay’dan ayrılmanın hüznünü yaşadığını ifade etti. Görev süresi boyunca kamu hizmetlerini vatandaşlara eşit, adil ve şeffaf bir şekilde ulaştırmaya çalıştıklarını belirten Akköz, "Arpaçay’da görev yaptığım süre boyunca hep birlikte çalıştık. İlçemizin gelişmesi için gayret gösterdik" dedi. Ayrıca, "Hakkım varsa helal olsun" ifadesiyle Arpaçay halkıyla kurduğu gönül bağının özel bir yere sahip olduğunu dile getirdi.

DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI
Programda Kaymakam Akköz’e ilçeye yaptığı hizmetlerden dolayı çeşitli hediyeler verildi. Muhtarlar adına hazırlanan plaket, Muhtarlar Derneği Başkanı tarafından takdim edilirken, Arpaçay Belediye Başkanı Zeki Elma, Kaymakam Akköz’e "Fahri Hemşehrilik Beratı" verdi. Bu anlar sırasında salonda duygusal anlar yaşandı ve katılımcılar Akköz’ü uzun süre alkışladı. Veda gecesi, yöresel halk aşıklarının sahne alması ve Kafkas halk oyunları gösterileriyle devam etti. Kaymakam Muhammed Burak Akköz, yeni görev yeri olan Bingöl’ün Genç ilçesine uğurlanırken, ilçe halkı tarafından sevgi ve takdirle yolcu edildi.







