Başkan Umut Akpınar’dan 19 Mayıs mesajı ve kutlama daveti

YEREL Yayınlanma : 17 Mayıs 2025 13:45
Başkan Umut Akpınar’dan 19 Mayıs mesajı ve kutlama daveti
Ereğli Belediye Başkanı Umut Akpınar, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda, milletin bağımsızlık yolundaki en önemli adımlarından biri olan 19 Mayıs 1919’un anlam ve önemine dikkat çekti.

Başkan Akpınar mesajında şu ifadelere yer verdi:

“19 Mayıs 1919, bağımsızlık meşalesinin yakıldığı ve milletimizin kaderini değiştiren tarihi bir dönüm noktasıdır. Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak başlattığı kurtuluş mücadelesi, Cumhuriyetimizin temelini atan ilk adımdır. Bu anlamlı günü gençliğe armağan eden Atatürk, geleceğimizi gençlere emanet ederek onların gücüne ve vizyonuna olan güvenini göstermiştir. Bizler de gençlerimizin ülkemizi daha aydınlık yarınlara taşıyacağına yürekten inanıyoruz.”

Ereğli Belediyesi olarak gençliğe yönelik eğitim, spor, kültür ve sanat alanlarında her zaman destek verdiklerini vurgulayan Başkan Akpınar, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere tüm şehitleri ve gazileri rahmet ve minnetle andığını belirterek, tüm gençlerin ve milletin bayramını kutladı.

Fener Alayı, Konser ve Gençlik Şenliği

19 Mayıs coşkusunu hep birlikte yaşamak istediklerini belirten Başkan Akpınar, Ereğli halkını bayram etkinliklerine davet etti.

Etkinlikler kapsamında:

  • 18 Mayıs 2025 Pazar günü saat 19.30’da belediye önünden başlayacak fener alayı,

  • Saat 20.30’da ise İstasyon Meydanı’nda ünlü sanatçı Feridun Düzağaç konseri gerçekleştirilecek.

  • 19 Mayıs 2025 Pazartesi günü ise saat 14.00-18.00 arasında Atatürk Kültür Merkezi’nde Gençlik Şenliği düzenlenecek.

Başkan Akpınar, tüm hemşehrilerini bu coşkulu kutlamalara katılmaya davet ederek sözlerini tamamladı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.