Beyşehir'de hizmet mesaisi sürüyor

YEREL Yayınlanma : 22 Ocak 2026 01:20 Düzenleme : 22 Ocak 2026 01:22
Beyşehir'de hizmet mesaisi sürüyor
Beyşehir belediyesi ekipleri kent merkezi ve mahallelerde çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

GECE GÜNDÜZ ÇALIŞIYORLAR

 

Ekipler, şehrin her köşesine eşit ve nitelikli hizmet götürmek için gece gündüz demeden çalışıyor. Belediye ekipleri mahallelerin eksiklerine yönelik çalışmaların yanı sıra tüm mahallelerde drenaj temizliği, çocuk oyun gruplarının kontrolü ve mıntıka çalışması, yaprak temizleme çalışmaları, orta refüjlerde peyzaj düzenlemeleri ve tüm mahallelerde genel temizlik ve mıntıka çalışmaları gerçekleştiriyor.

SÖZ VERDİĞİMİZ GİBİ

 

Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, ''Hemşerilerimizin huzurlu, güvenli ve daha yeşil bir Beyşehir'de yaşamaları için ekiplerimizle birlikte sahadayız. Her mahallemizin ihtiyacına göre planladığımız çalışmalarla, söz verdiğimiz gibi şehrimizin dört bir yanında hizmet mesaimizi sürdürüyoruz. Bizler, Beyşehir Belediyesi olarak 'İşimiz hizmet, gücümüz hemşerilerimizin duası” diyerek çıktığımız bu yolda; azim ve kararlılıkla çalışmaya devam ediyoruz. Bu şehre olan sevgimiz ve sorumluluğumuzla her gün daha güzel bir Beyşehir için gayret ediyoruz.'' dedi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.