Konya’nın Beyşehir ilçesinde trafik güvenliğine dikkat çekmek ve vatandaşlarda trafik kurallarına uyma bilinci oluşturmak amacıyla bir farkındalık etkinliği gerçekleştirildi.
Anıt alanında kurulan stantta görevli ekipler, etkinliğe katılan öğrencilere trafik kuralları, yaya ve sürücü güvenliği gibi konularda bilgilendirme yaptı. Öğrenciler, uygulamalı eğitimlerle trafik işaretleri ve kurallarına dair temel bilgileri öğrenme fırsatı buldu.

Etkinliğe katılan Beyşehir Kaymakamı Mehmet Kemal Akpınar, öğrenci ve görevlilerle sohbet ederek yapılan çalışmaları yerinde inceledi. Trafik ekiplerinden yürütülen faaliyetler hakkında bilgi alan Kaymakam Akpınar, bu tür etkinliklerin özellikle çocuklarda trafik bilinci oluşturulmasında büyük katkı sağladığını belirtti.

Kaymakam Akpınar, “Trafik kurallarına uymanın hayat kurtardığını özellikle küçük yaşlardan itibaren anlatmamız gerekiyor. Bu farkındalık çalışmaları sayesinde geleceğin bilinçli sürücü ve yayalarını yetiştirmiş olacağız” dedi.
Etkinlik, öğrencilere yönelik çeşitli uygulamalarla gün boyu devam etti.








