Bosnalı meslektaşlarına tecrübelerini aktardılar

GÜNCEL Yayınlanma : 31 Mayıs 2025 02:33
Bosnalı meslektaşlarına tecrübelerini aktardılar
Bosna Hersek Federasyonu Saraybosna Orman Fakültesinden ERASMUS+ hareketlilik programı kapsamında Prof. Dr. Mirza Dautbašić (Orman Entomoloğu), Prof. Dr. Osman Mujeninović (Orman Entomoloğu) ve Sead Ivojevic (Silvikültür) oluşan üç kişilik delegasyon, Kon

Bu kapsamında Bosnalı heyete Bölge Müdürü Mustafa Yalçın ile konu uzmanları ekip tarafından bölgede yapılan Ağaçlandırma ve Silvikültür, Orman Yangınlarıyla Mücadele, Orman Koruma konularında sunumlar yapıldı. Orman Fidanlık Müdürlüğünde fidan üretimi ve kuraklığa bağlı obruk oluşumları konularında saha incelemeleri gerçekleştirildi.

bosnali-meslektaslarina-tecrubelerini-aktardilar-2.jpg

Heyet Konya'daki programı değerlendirme oturumunda karşılıklı iş birliği ve deneyim paylaşımının geliştirilmesini, ebedi kardeşliğimizin sürdürülmesini talep ederek en kısa sürede ziyaretlerine karşılık olarak Orman Bölge Müdürlüğü ekibini Saraybosna'ya davet etti.

bosnali-meslektaslarina-tecrubelerini-aktardilar-1.jpg


Ziyaret ve eğitimlerini tamamlayan heyet daha sonra Konya'dan ayrıldı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.