Bu kapsamında Bosnalı heyete Bölge Müdürü Mustafa Yalçın ile konu uzmanları ekip tarafından bölgede yapılan Ağaçlandırma ve Silvikültür, Orman Yangınlarıyla Mücadele, Orman Koruma konularında sunumlar yapıldı. Orman Fidanlık Müdürlüğünde fidan üretimi ve kuraklığa bağlı obruk oluşumları konularında saha incelemeleri gerçekleştirildi.

Heyet Konya'daki programı değerlendirme oturumunda karşılıklı iş birliği ve deneyim paylaşımının geliştirilmesini, ebedi kardeşliğimizin sürdürülmesini talep ederek en kısa sürede ziyaretlerine karşılık olarak Orman Bölge Müdürlüğü ekibini Saraybosna'ya davet etti.

Ziyaret ve eğitimlerini tamamlayan heyet daha sonra Konya'dan ayrıldı.







