Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi, çalışanların memnuniyetini artırmak amacıyla düzenli olarak gerçekleştirdiği 'Çalışan Memnuniyeti Toplantısı'nı bu ay da yaptı.
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ DEĞERLENDİRİLDİ
Toplantıda, hastanenin farklı birimlerinde görev yapan personelin görüş, öneri ve talepleri dikkatlice değerlendirildi. Kurum içi iletişimin güçlendirilmesi ve sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması hedefleri doğrultusunda yapılan bu toplantı, çalışanların sorunlarını ve çözüm önerilerini sunmaları için önemli bir platform oluşturdu.
ETKİLİ HİZMET SUNUMU HEDEFİ
Çalışanların yönetime ilettikleri öneriler, hizmet süreçlerinde karşılaşılan sorunların çözümü ve kurumsal işleyişin geliştirilmesi için önemli bir fırsat sundu. Toplantıda, hizmet sunumunun daha etkin ve verimli hale gelmesi için fikir alışverişinde bulunuldu.








