Bayburt'ta sağlık hizmetleri kalitesi masaya yatırıldı

SAĞLIK Yayınlanma : 25 Haziran 2026 08:29 Düzenleme : 25 Haziran 2026 08:29
Bayburt'ta sağlık hizmetleri kalitesi masaya yatırıldı
Bayburt'ta sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak amacıyla düzenlenen toplantıda, koruyucu sağlık hizmetleri ve vatandaş memnuniyeti değerlendirildi.

Bayburt Sağlıklı Hayat Merkezinde gerçekleştirilen toplantıda, sağlık tesislerinin kalite süreçleri ve sunulan sağlık hizmetlerinin durumu değerlendirildi.

Bayburt\

SAĞLIK MÜDÜRÜ'NÜN BAŞKANLIĞINDA TOPLANDILAR

Toplantıya Bayburt İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Harun Sivlim'in yanı sıra İl Sağlık Müdürlüğü yöneticileri ve çeşitli sağlık tesislerinin başhekimleri katıldı. Sağlık tesislerinde yürütülen hizmetlerin kalitesi, vatandaş memnuniyeti ve kurumlar arası işleyiş konuları ele alındı. Ayrıca, sunulan hizmetlerin güçlendirilmesi amacıyla yapılması gerekenler tartışıldı.

KORUYUCU HİZMETLER ÜZERİNE SUNUM YAPILDI

Programda, Sağlıklı Hayat Merkezi Sorumlu Hekimi Dr. Aylin Duman Yıldırım, merkezde yürütülen koruyucu sağlık hizmetleri hakkında bilgi vererek sağlıklı beslenme danışmanlığı, kronik hastalıklarla mücadele, psikososyal destek, kanser taramaları ve tütünle mücadele konularında sunum yaptı. Toplantıda, Sağlıklı Hayat Merkezinin hastalanmadan önce vatandaşları sağlık riskleri konusunda bilinçlendirme görevine dikkat çekildi. Program, merkezin hizmet alanlarının incelenmesi ve değerlendirmelerin ardından sona erdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.