Bayburt Devlet Hastanesi'nde, diyabet hastaları ve yakınları için düzenlenen haziran ayı Diyabet Okulu eğitimleri sona erdi.

EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Bu eğitimlerde, katılımcılara diyabetle daha bilinçli bir şekilde mücadele edebilmeleri için kapsamlı bilgiler sunuldu. Eğitim programında kan şekeri takibi, doğru beslenme, ilaç kullanımı, fiziksel aktivite, diyabetin yol açabileceği riskler ve düzenli kontrollerin önemi gibi konular ele alındı. Sağlık personeli, hastaların hastalığın kontrol altında tutulmasındaki kritik noktaları detaylı bir şekilde anlattı.
DİPLOMA TÖRENİ DÜZENLENDİ
Eğitimlerin tamamlanmasının ardından, katılımcılara diploma töreni düzenlendi. Hastanenin konferans salonunda gerçekleştirilen törende, diplomasını alan hastalara eğitimcileri İç Hastalıkları Uzmanı Uzm. Dr. Efe Kaan, Diyabet Eğitim Hemşiresi Zübeyda Kahveci ve Diyetisyen İrem Şahin tarafından belgeleri takdim edildi. Bu özel gün, katılımcılar için bir başarı simgesi oldu.







